KELEBIHAN TOURMALINE FLASK

PENGATURAN MOLEKUL AIR



Tourmaline flask bertindak mengaktifkan molekul air, mampu memecahkan kluster molekul air menjadi yang lebih kecil dan mineralnya yang terurai membolehkan air itu diproses serta DISERAP dengan pantas oleh metabolisma tubuh.
Ketika minum, penyerapan air yang halus bermula dari sel-sel mulut dan sepanjang laluannya seperti kerongkong, oseofagus serta perut.

INFO TAMBAHAN :

sangat membantu untuk pemulihan segera (semula jadi) pelbagai masalah kronik seperti SAKIT JANTUNG, DIABETES, HIGH BLOOD PRESSURE (HBP), STROKE, SCORIASIS HATI/KULIT, INSOMNIA dan sebagainya.









MELANCARKAN PEREDARAN DARAH


Hanya dengan air minuman biasa yang di isikan ke dalam bekas i-intelligent, anda boleh menjadikan diri anda sihat, ideal dan penuh bertenaga.
Darah yang cukup air (70%) serta beroksigen tinggi adalah darah yang sihat, kecairan yang betul serta tinggi antioksida, menjadi pemangkin KELANCARAN peredaran darah dan juga sebagai PEMULIHAN pelbagai masalah kesihatan biasa atau yang kronik.

INFO TAMBAHAN :

ramai wanita sekarang yang LEMAH RAHIM, VAGINA, KEPUTIHAN, V-ODOUR, HILANG SELERA SEKS di usia muda dan antara penyebab utama kepada masalah tersebut adalah kekurangan pengambilan air atau mengambil air dari air yang tercemar.